West Betuwe zoekt een nieuwe burgemeester. Laat uw stem horen!

Gepubliceerd op: 25 maart 2019 11:03

De gemeente West Betuwe zoekt een nieuwe burgemeester! En deze burgemeester moet natuurlijk bij de nieuwe gemeente en bij u als inwoner passen. Daarom stelt de gemeenteraad eerst een profielschets vast. Deze beschrijft over welke eigenschappen en kwaliteiten de nieuwe burgemeester moet beschikken.

Voor de profielschets telt uw mening natuurlijk ook mee! We zijn benieuwd welke eigenschappen u belangrijk vindt in uw nieuwe burgemeester. Daarom hebben we deze enquête opgesteld. Aan de hand van drie korte vragen kunt u aangeven wat u belangrijk vindt in de profielschets voor de nieuwe burgemeester van de gemeente West Betuwe. De enquête is tot en met 2 april in te vullen!

De uiteindelijke profielschets wordt op 25 april tijdens de gemeenteraadsvergadering vastgesteld. Informatie over de uitslag van deze enquête en de uiteindelijke profielschets kunt u vinden via de site van de gemeente en de gemeenteraad. Voor vragen kunt u contact opnemen met de griffie via griffie@westbetuwe.nl.

Laat u uw mening ook horen?

> NAAR DE ENQUÊTE