Programma Veiligheidsavond 17 september

Gepubliceerd op: 10 september 2019 08:09

Brandweerkazerne in Waardenburg

Op 17 september organiseert de raad West Betuwe een Veiligheidsavond in Het Nut in Beesd. De raad stelt binnenkort namelijk een nieuw veiligheidsbeleid vast en wil daarvoor informatie ophalen bij veiligheidspartners en natuurlijk ook bij de inwoners van de gemeente West Betuwe. De vergadering start om 19.30 uur in Het Nut in Beesd (Voorstraat 42 in Beesd).

Wat staat er op het programma?

19.30 uur: Kennismarkt op het terrein van Het Nut

20.00 uur: Opening door burgemeester Harry Keereweer en gespreksleider Frank Broedelet.

20.15 uur: Praat mee over verschillende stellingen. Loop rond door de ruimte en geef uw mening. Ondertussen kunt u korte pitches verwachten van:

• Burgemeester Harry Keereweer
  • Politie: Teamchef Lars de Jong
  • VRGZ: Directeur crisisbeheersing Johan van Kastel en manager brandweer Marcel Meeuse
  • Het OM: Officier van Justitie Sandra Wiarda

21.20 uur: Uitleg vervolg van het programma. Gespreksleider Frank Broedelet neemt u mee door het volgende onderdeel op het programma.

21.30 uur: Spaarpotten vullen. De aanwezigen krijgen een eigen budget. Dit mogen ze verdelen over spaarpotten, die gelinkt zijn aan verschillende veiligheidsgerelateerde onderwerpen.

21.45 uur: Conclusies. Verschillende ambtenaren van de gemeente West Betuwe trekken conclusies uit de input die deze avond gekregen is.

21.55 uur: Afsluiting. Onder het genot van een hapje en een drankje kan nagepraat worden.

Zien we u ook op 17 september in Het Nut in Beesd?