Maand van de raad: april

Gepubliceerd op: 01 april 2024 16:04

De gemeenteraad heeft elke maand verschillende vergaderingen. Lees hier over welke onderwerpen de raad in april praat. En wanneer u kunt meepraten en invloed kunt uitoefenen.

Hieronder vindt u het overzicht van alle vergaderingen in de maand april. U bent bij alle vergaderingen van harte welkom!

In de beeldvormende vergaderingen kunt u altijd meepraten over de onderwerpen op de agenda. Hiervoor hoeft u zich niet aan te melden.

In de oordeelsvormende vergadering kunt u inspreken over een onderwerp. Dit kan een onderwerp op de agenda zijn. Maar het kan ook een heel nieuw onderwerp zijn. Hier kunt u uw zorgen of ideeën met de gemeenteraad delen. U kunt zich hiervoor aanmelden via griffie@westbetuwe.nl.

In de raadsvergadering kunt u ook inspreken. Maar dit kan dan alleen over een onderwerp dat op de agenda staat. U kunt zich hiervoor aanmelden via griffie@westbetuwe.nl.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de griffie over de mogelijkheden.