Kennismaking met de Verbonden Partijen van West Betuwe

Gepubliceerd op: 10 april 2019 10:04

Op 16 april vindt een kennismakingsavond plaats voor de gemeenteraad en de verschillende verbonden partijen van de gemeente West Betuwe. De avond begint om 20.00 uur in De Pluk in Geldermalsen. De avond is openbaar, dus kom gerust langs!

Waar en wanneer?

De vergadering vindt plaats op 16 april om 20.00 uur in De Pluk (Rijksstraatweg 64 in Geldermalsen)

Programma

Tijdens deze avond leren de gemeenteraad, de burgemeester en wethouders en de verbonden partijen van de gemeente West Betuwe elkaar beter kennen. De verbonden partijen zijn samenwerkingspartners van de gemeente, waarin zij een bestuurlijk en financieel belang heeft. Daarom is het belangrijk dat de gemeente en deze partijen elkaar kennen en informeren.

Door middel van korte presentaties stellen de verbonden partijen zich deze avond voor aan de gemeenteraad. Hierna is er gelegenheid om elkaar tijdens een kennismarkt – onder het genot van een hapje en een drankje – beter te leren kennen en vragen te stellen. Elke verbonden partij krijgt een eigen statafel, waar raadsleden en andere geïnteresseerden langs kunnen lopen om persoonlijk kennis te maken en meer informatie te verzamelen.

Wilt u ook meeluisteren? Kom ook langs in De Pluk!