Gemeentelijk vastgoed en golfbaan The Dutch | beeldvorming op 1 november

Gepubliceerd op: 27 oktober 2022 10:10

Op dinsdag 1 november is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. LET OP: de locatie is gewijzigd naar De Krakeling in Heukelum (Prins Bernhardstraat 1). De vergadering start om 20.00 uur. Op de agenda staan de onderwerpen Gemeentelijk vastgoed en Golfbaan The Dutch in Spijk. U bent van harte welkom om mee te luisteren en praten!

Agenda van 1 november

• 20.00 uur – Gemeentelijk vastgoed
  • 21.15 uur – Golfbaan The Dutch in Spijk

Gemeentelijk vastgoed West Betuwe

Gemeentelijk vastgoed gaat om gebouwen waar de gemeente West Betuwe eigenaar van is. Zoals bibliotheken, gymzalen en sommige dorpshuizen. De gemeente maakte drie documenten over het gemeentelijk vastgoed. Namelijk het Integraal accommodatieplan, het huurbeleid en de routekaart verduurzaming. Deze documenten geven aan wat de gemeente doet als bijvoorbeeld een school of een sportvereniging een gebouw nodig heeft. Op 29 november neemt de gemeenteraad een besluit over deze documenten. Om dit goed te kunnen doen, krijgen ze hier op 1 november een uitleg over.

Golfbaan The Dutch in Spijk

Bij de golfbaan The Dutch in Spijk is de grond vervuild. Dit komt door het verkeerd toepassen van staalslakken op dat terrein. Dit moet opgeruimd worden. Op 1 november krijgt de gemeenteraad te horen hoe ver dat proces is.

Lees nu meer over Golfbaan The Dutch

Wilt u meepraten tijdens deze beeldvormende vergadering? U bent vanaf 20.00 uur van welkom in De Krakeling in Heukelum (Prins Bernhardstraat 1).