Beeldvorming op 10 januari: verlichting

Gepubliceerd op: 23 december 2022 15:12

Op dinsdag 10 januari is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vindt plaats in De Brandweerzaal (Rijnstraat 20 in Geldermalsen) en start om 20.00 uur. De beeldvorming gaat over de verlichting in de gemeente West Betuwe.

Voor de gemeente komt er een nieuw beleidsplan verlichting. Licht is voor veel mensen vanzelfsprekend. Maar is het wel altijd en overal nodig? De gemeenteraad gaat op 10 januari met een bus door de gemeente om te bekijken hoe de verlichting nu is. Daar gaan ze met elkaar en met inwoners over in gesprek.

• 20.00 uur – Presentatie over verlichting
  • 21.00 uur – Start busrit naar lichtlocaties
  • 22.30 uur – Afsluiting

Praat mee!

De gemeenteraad komt graag met u in gesprek over dit onderwerp. U bent daarom van harte welkom bij deze vergadering. Omdat we met een bus op pad gaan, hebben we daarin beperkte ruimte. Wilt u meerijden in de bus? Meld u dan voor 3 januari aan via griffie@westbetuwe.nl. Als u alleen de presentatie wilt bijwonen, is aanmelden niet nodig.