Beeldvorming 5 januari: Economische avond

Gepubliceerd op: 30 december 2020 12:12

De eerste politieke avond van 2021 voor de gemeenteraad West Betuwe is op 5 januari. Deze avond staat de harmonisatie van het economisch beleid, bedrijventerreinenbeleid en detailhandelsbeleid op de agenda. De gemeenteraad praat hier digitaal over met inwoners, ondernemers en partners van de gemeente. De vergadering is live te volgen via de website van de gemeenteraad.

De avond staat in het teken van het economisch beleid, bedrijventerreinenbeleid en detailhandelsbeleid. Op dit moment zijn hiervoor nog verschillende beleidsdocumenten uit de oud-gemeenten geldig. Het college werkt daarom aan nieuwe beleidsplannen voor de gemeente West Betuwe. Hier wil het college ook de mening van de gemeenteraad, ondernemers en inwoners in meenemen.

Daarom is op 5 januari een beeldvormende vergadering gepland. Tijdens de digitale vergadering krijgt de gemeenteraad alvast een eerste uitleg over de drie conceptbeleidsplannen. Daarna gaan de raadsleden hierover in gesprek met de inwoners, ondernemers en samenwerkingspartners van de gemeente. De informatie die uit die gesprekken komt, neemt het college mee in de verdere uitwerking van de beleidsplannen.

Praat of kijk mee

Meepraten tijdens de economische avond? U kunt zich tot 4 januari 12.00 uur aanmelden om mee te doen in de digitale vergadering. Dit kan via griffie@westbetuwe.nl, onder vermelding van naam en telefoonnummer. Een schriftelijke bijdrage delen met de raad kan ook.

De vergadering start om 20.00 uur. Iedereen die alleen mee wil kijken, kan de livestream volgen. De vergadering is ook op een later moment terug te kijken.