4 juni: Omgevingswet

Gepubliceerd op: 29 mei 2024 12:05

Op dinsdag 4 juni krijgt de gemeenteraad meer informatie over de omgevingswet. Start 20.00 uur in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen). Praat u mee?

Omgevingswet

De omgevingswet is sinds 1 januari 2024 actief. De raad krijgt tijdens de beeldvorming meer informatie over wat de wet inhoudt. En specifiek kijken ze naar het adviesrecht dat de raad hierin heeft.

Deze vergadering start om 20.00 uur in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen). U bent van harte welkom om mee te luisteren en praten!

Wilt u meeluisteren of -praten over dit onderwerp? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 4 juni in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over het onderzoek dat is gedaan naar jongerenparticipatie in de gemeente. Deze vindt om 20.00 uur plaats in Ons Eigen Gebouw (Groeneweg 23 in Buurmalsen).