4 juni: Jongerenparticipatie

Gepubliceerd op: 29 mei 2024 13:05

Op dinsdag 4 juni krijgt de gemeenteraad meer informatie over jongerenparticipatie in de gemeente. Start 20.00 uur in Ons Eigen Gebouw (Groeneweg 23 in Buurmalsen). Praat u mee?

Terughalen toezicht- en handhavingstaken

In deze vergadering staat het onderwerp jongerenparticipatie centraal. Er is een onderzoek gedaan naar de beste vormen van jongerenparticipatie voor de gemeente West Betuwe. De raad krijgt de resultaten van dit onderzoek te horen en het verdere proces.

Wilt u meeluisteren of -praten over dit onderwerp? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 4 juni in Ons Eigen Gebouw (Groeneweg 23 in Buurmalsen). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergaderingvan de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over de omgevingswet. Deze vindt om 20.00 uur plaats in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen).