2 april: Visie op warmtetransitie

Gepubliceerd op: 28 maart 2024 10:03

Op dinsdag 2 april krijgt de gemeenteraad meer informatie over de warmtetransitievisie. De vergadering start om 20.00 uur in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalen). Praat u mee?

Warmtetransitievisie

De gemeenteraad stelde eerder al de warmtetransitievisie vast. Nu komt er een visie 2.0. De raadsleden krijgen uitleg over het proces hiernaartoe. Wat is er al gedaan? En wat moet de gemeente nog doen? Ook krijgen ze uitleg over welke besluiten de gemeenteraad nog voorgelegd krijgt.

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over de warmtetransitievisie? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 2 april in de raadszaal in Geldermalsen (Kuipershof 2). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over Jongerenwerk en de ontwikkelingen in het sociaal domein. Deze vindt om 20.00 uur plaats in het Klokhuis in Beesd (Jeugdlaan 2 in Beesd).