2 april: Jongerenwerk en sociaal domein

Gepubliceerd op: 28 maart 2024 10:03

Op dinsdag 2 april is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Op deze avond krijgt de gemeenteraad een presentatie van de jongerenwerkers over hun werk. En daarna over de ontwikkeling in het sociaal domein. De vergadering start om 20.00 uur in het Klokhuis in Beesd (Jeugdlaan 2). Praat u mee?

20.00 uur – Jongerenwerkers
21.00 uur – Ontwikkelingen in het sociaal domein

Jongerenwerkers

De jongerenwerkers vertellen vanavond aan de gemeenteraad over hun werk. De raad gaf het jongerenwerk eerder, in een motie in 2020, meer budget. De jongerenwerkers vertellen ook wat ze met dat extra geld doen.

Ontwikkelingen in het sociaal domein

In het sociaal domein is veel beweging. Ook landelijk, zoals de woonzorgvisie en de hervormingsagenda. De gemeenteraad krijgt update over hoe het nu in de gemeente West Betuwe gaat.

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over een van deze onderwerpen? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 2 april in het Klokhuis in Beesd (Jeugdlaan 2)! Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over de warmtetransitievisie. Deze vindt om 20.00 uur plaats in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen).